سئو سايت در اصفهان طراحي سايت واكنش گرا
21.Feb.2022
در رابط ديجيتالي سايت و سئو سايت در اصفهان ، با فضايي كه فقط روي صفحه در دسترس است، ممكن است به نظر برسد كه بسياري از مبادلات عمدتاً يا حتي به طور كامل در حالت بصري انجام ميشوند، و اين به توانايي مخاطب براي ديدن استدلالي است كه رابط ايجاد ميكند. با اين حال، W.J.T. ميچل (2005) خاطرنشان كرده است كه "همه رسانه هاي بصري به اصطلاح حواس ديگر را درگير مي كنند" (ص. 257). ادامه كار از طريق اين لنز بصري غالب نمونه اي از آنچه اليزابت كازينسكي (2016) به عنوان بصري كم خون يا "بصري كه ديگر حالت هاي هيجان انگيز درگيري را ناديده مي گيرد" توصيف كرده است (ص. 62). براي درك رابط ها به عنوان فضاهاي حسي، مفيد است كه آنها را از نظر نسبت هاي حسي و نشانه شناختي در نظر بگيريم، به عنوان فضاهايي كه حواس را به روش هاي مختلف، به درجات مختلف و از طريق دستگاه هاي مختلف با مفاهيم زمينه اي و نمادين خود درگير مي كنند (ميچل، 2005). ، ص 261). اينها دلايلي است كه پروژه من بر آن استوار است: رابط مكاني است با ظرفيت دسترسي به هر پنج حواس به درجات مختلف و به روش هاي مختلف مطابق با اهداف بلاغي يك سايت. با اين حال، با توجه به محدوديتهاي سختافزاري كه فقط به كاربران اجازه ديدن (از طريق صفحه نمايش) و شنيدن (از طريق بلندگوها) را ميدهد، چگونه يك وبسايت ميتواند به هر شكل ديگري به جز بصري و گاهي اوقات شنيداري با حواس درگير شود؟ بحث دبرا هاوي (2011) در مورد همپوشانيها در ادراك حسي، با تأكيد بر اينكه چگونه زبان ميتواند تصاوير را پيش روي ذهن بياورد، توضيح داد كه چگونه ممكن است اين اتفاق بيفتد (ص. 140)، كه نشان ميدهد چگونه ادراك حسي يك نوع (مانند بينايي) ميتواند منجر به پاسخ حسي شود. از نوع ديگر (مانند لمس). در اينجا، من از اين همپوشاني ها در تجربه به عنوان ارتباط يا پيوندهاي حسي ياد مي كنم. دبرا هاوهي (2015) با حركت در يك خط فكري مشابه، «ظرفيت تخيل براي فعال كردن حواس» را با مفهوم يونان باستان فانتازيا مرتبط كرده است (ص. 8). اين اصطلاح مي تواند شامل چيزهايي باشد كه اصلاً حس نمي شوند اما تصور شده و مورد توجه قرار گرفته اند. مفهوم فانتازيا، كه گاهي به طور خاص با اين نام شناخته مي شود و گاهي اوقات به طور كلي تر در سئو سايت در اصفهان مورد بحث قرار مي گيرد، اخيراً به عنوان روشي براي تفسير خارج از قلمرو بلاغي ديجيتال مورد توجه قرار گرفته است، اگرچه هنوز هم اغلب با توانايي تصور تصاوير بصري با خواندن يا گوش دادن همراه است.
برچسب:
امتیاز دهید:
رتبه از پنج:
<~PostRate~>
بازدید: <~PostViwe~>
+ نوشته شده: 1400/12/2 ساعت: ۱۶ توسط:ojshid :
سئو سايت در اصفهان طراحي سايت واكنش گرا
20.feb.2022
من معتقدم كه مربيان بلاغت و آهنگسازي و دانش آموزاني كه به عنوان سئو سايت در اصفهان كار مي كنند، بايد بيشتر براي درك جايگاه عناصر حسي رابط و نحوه استفاده از آنها براي اطلاع رساني و متقاعد كردن مخاطبان تلاش كنند. وقتي كلمه "طراحان" را در رابطه با اين مخاطبان به كار مي برم، به كساني اشاره مي كنم كه هم ممكن است محتوا ايجاد كنند (اغلب "نويسندگان" ناميده مي شوند) و هم ساختارها و چارچوب هاي وب سايت را توسعه و حفظ مي كنند. وقتي اصطلاح "رابط" را به كار مي برم، هم به چارچوب كلي وب سايت ها و هم به اشياء عيني و حسي اشاره مي كنم كه به عنوان بخشي از وب سايت ها ظاهر مي شوند و به تشكيل آنها كمك مي كنند. از طراحان خواسته مي شود كه هم چارچوب كلي وب سايت و هم اشياء رابط خاص را در ارتباط با يكديگر در نظر بگيرند، و من مرزهاي اصطلاحي فراگير را بين لايه هاي عميق در هم تنيده ساختار و طراحي ترسيم نمي كنم. با تفكر و كار به عنوان طراحان واسط ها كه به طور گسترده تصور مي شود، مربيان و دانش آموزان مي توانند به علاقه فزاينده به حواس نشان داده شده در مطالعات بلاغي به طور كلي كمك كنند و از انتظارات رو به رشد كاربران اينترنت در قلمرو طراحي حسي، انتظارات پرورش يافته توسط گسترده تر، همگام باشند. در دسترس بودن فنآوريهايي كه تعامل مستقيم يا غيرمستقيم را از طريق تمام حواس پنجگانه كه عموماً در ايالات متحده بهعنوان آنها شناخته ميشوند، ممكن ميسازد. بدون در نظر گرفتن اين علايق و انتظارات، درك ما از پتانسيل ارتباطي رابط ناقص، جزئي و پراكنده باقي مي ماند. طراحي حسي - طراحي كه شامل حواس به عنوان يك عنصر مهم از تجربه كاربر - ارزش توجه متمركزتر و حتي عملكرد را دارد، نه تنها به دليل جذابيت عمومي آن، بلكه همچنين به اين دليل كه تفكر در مورد آن به طور مستقيم به دانش آموزان و مربيان فرصت هاي مهمي براي آزمايش استراتژي هاي بلاغي مفيد بالقوه مي دهد. در اين مقاله، ابتدا از تحقيقات موجود در مورد حسگر و تحقيقات موجود در مورد رابط به عنوان حسگر استفاده ميكنم تا يك جهت گيري مفهومي براي تفسير رابط وب به عنوان يك محيط حسي ارائه كنم. سپس، من يك اكتشافي براي كمك به دانشآموزان و مربيان براي برنامهريزي نحوه ايجاد رابطهاي حسي تعاملي ارائه ميدهم. در نهايت، مثالهايي ارائه ميدهم كه نشان ميدهد چگونه اين اكتشافي ممكن است در طراحي رابط و سئو سايت در اصفهان مفيد باشد و رابطهايي كه به تجربه حسي كمك ميكنند پس از ساخته شدن چه كاري انجام دهند. مطالعات موجود در زمينه ارتباطات حسي قابل توجه است اما تا حدودي پراكنده است. يكي از اهداف آن تعيين اين است كه چگونه ميتوانيم با حسگر، نقطه تحريكپذير پيوند و مكان احساس كه ادراك حسي را هدايت ميكند، درگير شويم (Hawhee, 2015, p. 3). دبرا هاوي خاطرنشان كرده است كه مبادلات بين سخنوران و مخاطبان آنها مملو از توسل به فرآيندهاي مختلف بدن است كه بسياري از آنها به حسي مربوط مي شوند (ص 3). مناظر، صداها، بوها، مزهها و لمسها در بسياري از محيطها مشهود هستند و براي تشخيص و تفسير براي همگان نمايش داده ميشوند.
برچسب:
امتیاز دهید:
رتبه از پنج:
<~PostRate~>
بازدید: <~PostViwe~>
+ نوشته شده: 1400/12/1 ساعت: ۱۷ توسط:ojshid :